Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~jas30 | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany31.08.2007 @22:59:47 ostatnio na stronie08.09.2015 @14:37:48

mam wy***ane na kulture massowa!

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty74 komentarze431 posty na forum1

komentarze
~cartoon07    19.03.2008 @20:27:18
hyyyyyyym .
leciała woooodaaaa, wzięłam łyżeczkęęęęę
dałam pod woooooooodę pstyyknęłam zdjęcie jedn± łapk± no i jest : ) :D
troszke trudno sie ostro¶ć ustawiała bo nie mam stabilizatora obrazu ale jeest
łaaaaa dziękuuui
_______
+SylwiaNowicka    06.03.2008 @08:01:16
Tak.
+SylwiaNowicka    06.03.2008 @07:58:55
Trip hop,psycho rap, chillout.
+SylwiaNowicka    06.03.2008 @07:55:30


Ja emo? Toć to grzech,mówić na mnie emo. Ja nawet nie słucham scremo.
+SylwiaNowicka    06.03.2008 @07:49:08
Emo.
~cartoon07    04.03.2008 @18:47:29
tak tak.
a ¶liwki mam w torbie
niach niach niach [wcale sie nie ¶mieje] :D
_______
~cartoon07    29.02.2008 @19:44:05
Ja¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ :D
Ja¶. xDD
No jest jest
_______
~Ravage    28.02.2008 @16:36:34
tak, niestety ps. OC mi się zepsuło. Gdyby działało, na pewno wygl±dałoby lepiej
Dzięki za komentarz pozdrawiam!
~santadh    28.02.2008 @12:39:05
Dzięki
Pozdrawiam
~konewka    28.02.2008 @11:47:00
A dziękuję :>
_______
Ludzie! Używajcie polskich znaków, bo aż się źle na to patrzy.
~YellowCab    19.02.2008 @16:49:14
nujeeeeeee wiem kieeedy ; ((
nje ma nic nowego xDD ki8eeyd¶ daaam xD
_______
`Całuję w dupę kulturę masow±
Awangarda poetycka poruszyła moj± głow±`
~amciuam    14.02.2008 @21:24:39
prace http://www.czarnystefan.digart.pl/ tworzone od podstaw zero obróbki czegokolwiek
_______
nie mam kompetencji by komentować.
jestem tylko szefem.
~cartoon07    14.02.2008 @20:53:53
małoooo
_______
-owieczka0203    14.02.2008 @16:03:10
ta Elfka to dla kumpla była ;> chciał taka jak z gry tylko na fromacie 40x30
Pozdrawiam
~katarzyna1106    13.02.2008 @19:29:18
dziękuje, pozdrawiam
~jas30    12.02.2008 @21:54:02
<cwaniak69>?
ja znam tylko foch 69 <mysli>
peace !!!!!!!!!!!!!!1
_______
"Ludzie kpia z nas zanim nas zdaza poznac,biora nas za przestepcow bo nie widza w nas dobra"
~YellowCab    12.02.2008 @21:50:13
jeea jeaa xD widisz xDDD

<cwaniak69>
_______
`Całuję w dupę kulturę masow±
Awangarda poetycka poruszyła moj± głow±`
~cartoon07    12.02.2008 @21:38:33
daj daj ;DDD
no to czekam ^^
_______
~ungrapher    12.02.2008 @18:42:52
dzieki.......... no a jakie takie ciemne kolorki, puste drzewa, horrorek jak nic :D
~paulinaaa15    10.02.2008 @19:04:04
*kiczowate
~paulinaaa15    10.02.2008 @19:03:51
ja bym powiedzala ze szare i koczowate :Dpoprzednie mam lepsze.. :P
~cameleon    10.02.2008 @18:57:30
Próbowałem ale w moim mniemaniu nic dobrego z tego nie wyszło :/

Popieram twierdzenie że Ľle wykonanej fotografii nic nie pomoże.

Dzięki za odwiedziny
_______
"Rzeczy nie są takimi jakimi wydają sie być. Nie są też inne"
~cartoon07    07.02.2008 @21:00:34
nono. ja cie teeż. ;]]
i obserwujęęęęę ^^ O.O
_______
~w4riatk4    06.02.2008 @09:05:39
hehe ja go używam bo jest jednym z prostszych programów i się przyzwyczaiłam :P
_______
''Opadnie nagle mgła i wyraźniej ujrzysz świat...''
~lutimo    05.02.2008 @22:02:22
Nie lubie metafor. Ma byc prosto, banalnie, szczegolnie jesli chodzi o miniatury. ale dzieki wielkie
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należ± do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadaj± za ich tre¶ć.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt